hemma

idag är jag hemma med ett huvud som inte går att beskriva hur ont det gör!
mamma ringde och skulle väcka mig imorse så när hon ringde bad jag henne att sjukanmäla mig så det gjorde hon.
sen somnade jag om men vaknade vid nio när jocke gick, och då gick det inte att somna.
men jag försökte till klockan 10 och då gav jag upp.
gick ner åt frukost och gick ut till min kanin och gav mat och vatten.
idag ska jag verkligen fixa ännu finare på mitt rum, all skit som ligger i kartonger på golvet ska bort!
vill även he upp tomtar och sånt runt mitt vackra pepparkakshus.
kanske ska sticka lite :D haha
nu ligger jag och lyssnar på idol skivan.
ska snart stänga av och he på en julskiva och fixa lite :)
skulle vilja hitta min kamera och ta kort + att min ipod är också borta :s
inte så himla kul.
men nu ska jag gå ifrån datan.
skriver sen :)
/e

Kommentarer
Postat av: storasyster :) <3

Om du har så ont i huvet ska du inte lyssna på musik flicka lilla! : ) Hihiiiiii <3

2009-12-10 @ 13:20:45
Postat av: charlotte

krya på dej :)

2009-12-10 @ 14:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0