var är ni?

har inte skrivit på en hel dag! ;p
på fredagen var jag med sandra.
vi åt kräfter & pratade sen åkte vi till hissmofors en stund. :)
igår gjorde jag inte så mycket på dagen men på kvällen for jag & jocke till hissmofors & var med sandra, emil, robin & hans två kompisar. :)
vi rökte vattenpipa sen gjorde vi inte så mycket mera.
sen när vi for hem åkte vi över dammbron & där stod det poliser.
men eftersom vi såg så sköt samma ut pratade dom inte ens med oss ;) haha
sandra hade skidhjälm, min moppe är inte registrerad eller påställd så det var ganska tur att dom inte stannade oss :D
haha.
idag vet jag inte vad jag ska göra, kanske se andra avenyn :)
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0