pa pa parasiiiit

har nog åkt på den där parasiten själv!
inte så himla kul.
har så galet ont i magen just nu så jag vill bara dö i några sekunder.
riktigt förkyld håller jag på bli oxå, ännu värre!
har två uppgifter som jag måååååste göra, fast inte ska dom vara klar denna vecka heller :)
tre prov denna vecka oxå, ååh.
hade dom egentligen förra veckan men då var jag oxå sjuk.
skolless är jag oxå, men jag måste verkligen skärpa mig dehär sista veckorna & det har jag ändå lyckats med enligt mig ;) skulle dock kunna lägga ner lite mer tid hemma..
men jag är inte så duktig på det!
ska försöka få någon sömn inatt, blev inte så mycket inatt då min mage strejkade toootalt.
låg helt ihop krupen & grät inatt vid tre tiden. trodde jag skulle dö!
vilka långa inlägg det blir nu för tiden, haha!
inga nya bilder har jag att bjuda på heller.
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0