ett tag sedan!

det var ett tag sen jag skrev.
har inte suttit mycket vid datan.
det är ju ändå rätt bra ;p
igår lekte jag iaf shopaholic!
ska fan bli en sådan :D
köpte tre klänningar, ett par jeans & ett par skjorts :)
& idag köpte jag ett par leggins.
ska ha en av klänningarna och legginsarna på Emils fest ;)
det ska bli sååå kuul, längtar som fan :D
och idag har jag inte gjort så mycket, hade barngrupp på skolan med hinderbana, lekar & klättervägg. det var nog kul för dom :)
och efter vi slutat gick jag ner på stan och mötte upp mamma & Ella. vi gick och fikade på Törnes sen åkte vi bussen hem.
vilket långt inlägg, läs om ni orkar ;D
/e

Kommentarer
Postat av: Charre

Jag orkade ;D

2010-02-06 @ 12:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0