i väntan!

jag sitter nu & väntar på min lille.
han har ju vart hos svante & är påväg hem till mig :)
lyckligt!
har inte så mkt att göra, vill inte gå & lägga mig innan han kommer hem.
för om det har hänt något så kanske han inte får tag på mig :(
har skrivit LITE mer på ungdomstidningen!
inte alls mycket, ska även inte skriva om att förlora en vän.
jag känner att jag orkar inte med att alla ska veta vad som hänt.
om bara fröknarna skulle ha läst kunde jag skrivit det, men nu ska det ju skickas ut till föräldrarna oxå.
så det är bara att hitta på något nytt :)
så om någon har något bra tips så kommentera gärna!
har skrivit om unga mammor :)
nu ska jag skriva vidare :)
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0