olalalaaa

idag började skolan som vanligt, var egentligen ingen mening att jag ens var där på första lektionen.
men duktig som jag är var jag det ändå. :)
efter skolan gick jag & julia ner på stan & kika efter lite skor men jag hittade inga :p
sen mötte jag upp sandra & hennes mamma & lilla syster så gick vi & fikade macka :) mysigt.
sen hämtade mamma mig & for till Öb & skopunkten & där handlade jag två par skor, eller jag fick två par skor ;) höhöh. erika betalde ena paret & mamma de andra, men jag tror ändå jag ska ge tillbaka erika pengar för annars kommer det bli tjat om att " DU FICK JU ETT PAR SKOR AV MIG! " haha :D
sen for jag & mamma på maxi & handlade sen hem!
& nu sitter jag & pluggar lite grann men det går ju som vanligt inge bra när det är bra tv program, svenska hollywood fruar ;)
nu blir det fortsättning i pluggning eftersom det ska redovisas imorn :(

/e

Kommentarer
Postat av: charre

DAMN! Redovisning imorn :'(

2010-03-22 @ 22:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0