teater

var ledig igår men på kvällen skulle vi på teater med klassen, den sög.
jag ångrade mig då jag kom dit att jag ens åkte dit.
haha, sen åkte jag till jocken.
kunde verkligen inte sova!
hade tänkt att kliva upp klockan 7 imorse & plugga innan vi började på jamtli klockan halv nio.
jocke & marius hade bestämt att vi skulle åka med han till stan.
jag försov mig i en timme & marius ringer klockan 8 & berättar att han är påväg så det var bara att kliva upp & skynda sig! as stressad var jag :p men jag kom till stan kvart över iaf :)
hade inte han skjutsat hade jag aldrig vaknat typ!
sen hade vi barn grupper på jamtli, det gick bra :)
sen umgicks jag med angelica en stund på stan.
tills sandra skrev att hon skulle ta bussen hem tio i, då stack jag till henne som skulle äta frukost på subway sen tog vi bussen hem & hon följde med mig hem :)
nu är jocken i nälden & jag saknar honom! :(
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0