hjärtaa

igår var det 50 års fest, super kul men jag fick typ feber så jag åkte hem vid tolv.
& jocke var så trött så han hängde med då oxå, supermyys.
när vi kom hem gick vi typ direkt & la oss.
sov till halv ett imorse så nu är jag typ utvilad.
momma skulle till stan nyss så älskko åkte med henne hem, mindre kul.
har starka funderingar om jag ska städa mitt rum idag men mer än en tanke blir det nog inte.
haha jocke hade värsta läskiga drömmen inatt så han väckte mig & ba: eliina, snälla håll om mig, jag drömde jätte konstigt. :( lät typ som han höll på dö.
ajaa nu har jag inte mer att berätta förutom att dessa tre veckor kommer att vara lååånga.
men allt löser sig förhoppningsvis, du är allt.
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0