ontont

idag har vi vart på ett jätte fint hotell & badat, där även min farmor bodde när hon vart här i thailand.
supermysigt var det iaf!
men jag brände mig lite på bröstkorgen, så nu kan jag inte ha min vackra klänning jag köpte på stranden :(
igår & dagen innan det åt vi på en svensk restaurang som heter 2gehter, as gott tror jag aldrig har vart så mätt i hela mitt liv :(
så igår när alla såkallade ungdomar åkte till patong stannade jag hemma & kved av smärta!
det blixtrade & åskade som fan oxå, hela rummet lös upp varje gång blixten slog ner & direkt efter kom ljudet.
så idag var jag typ den ända som var pigg, förutom dom vuxna då :p
läste ut en till bok idag Pojken som kallades Det. grinade super mycket. den är så hemsk!
nu ska jag sitta & hoppas på att någon rolig loggar in på facebook så man kan chatta med någon från hemma.
IMORGON BLIR DET UTFLYKT!


/e

Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg in lite egna bilder från Thailand :P

2010-09-24 @ 23:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0