ändrat mig

har börjat läst om en annan surfplatta, en mycket billigare men sämre..
har fan börjat tveka på vilken av dom jag vill ha!
har bara 1000 kvar att samla ihop sen är jag skuldfri från emma & kan börja fixa pengar till annat jag vill ha!
är så dåligt i ekonomin så jag var fan tvungen att söka jobb genom kommunen!
vet att jag är bortskämd men det är så sjukt dåligt betalt :'(
men om man vill ha allt i världen & inte är sååå bortskämd att man får allt man pekar på så måste jag fan tjäna mina egna pengar! haha.
fortfarande ingen som vill skänka pengar?!
ingen som har hört av sig iaf :(
haha.
nu ska jag sova & jocken ska ha datorn!

slänger in en gammal
bild på min älskade
& saknade kusin!
/e

Kommentarer
Postat av: Julia

Hur belv det med designen btw ;)

2011-04-18 @ 17:16:31
URL: http://strandjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0