ipad

kvällen igår hos charlotte igår var super trevlig!
dock kom alla dit väldigt sent, typ runt elva, lite tidigare kanske kommer inte riktigt ihåg.
men det var jätte kul, det var jag, angelica, julia, wictoria & såklart charlotte.
åkte till jocke med halv tre bussen & sov som en stock tills klockan 7.
gick typ inte att sova.
är så sjukt sugen på en ipad så jag börjar snart grina :(
haha, hatar när jag verkligen vill ha något, för då vill jag verkligen ha det & kan inte inse att jag inte har råd typ :P
det går nog snart över, snart är det något annat jag vill ha. haha.
men om någon snäll själ kan sätta in typ 10 000 på mitt konto så kan ni ju ringa så får ni konto uppgifter! :)
nu ska jag läsa vidare om ipad!
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0