sjuk?

känns som om jag håller på bli sjuk.
är varm i hela kroppen & har lite ont så fort jag rör mig.
kanske inbillar mig bara för att sandra var sjuk vad vet jag? haha.
fick faktiskt en dvd & en rullgardin av mina kära päron! :D
tror jag ska koppla in dvd'n idag & kika 90210!
men det brukar ändras rätt fort när jag bestämmer mig för ngt sånt.
har tydligen typ förstört pappas data :(
allt är borta!
tur han inte är sur på mig, för jag ringde han & frågade vart jag skulle trycka när jag starade den sen var allt borta.
så jag har inte tryckt på något som jag själv har valt, utan gjorde som han sa :)
men men, livet går vidare. haha
snart kommer sandra & hälsar på! :)
världens finaste,
mosters flicka.
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0