ett himla liv

har just kommit hem.
har haft skola idag från klockan 8 till 9 på kvällen ungefär!
åt middag med klassen på skoaln, innan vi skulle på Ett himla liv.
typ en teater/sång grej.
blev rätt drygt efter ett tag.
har fortfarande lite feber & den kom tillbaka efter alvedonen slutade verka :(
fick ett sånt sjukt fint halsband av min kära stora syster som hon har gjort till mig.
ett hjärta där det står joakim elina & vårat datum :D
blev så glad :)
nu ska jag kissa love, ringa hjärtat & sen soova.
så denna feber försvinner på riktigt någon gång.
måste även säga att det brinner i min gammel farmors trapphus :(
stackaren är 97 år gammal & ska behöva vara med om så mycket detta sista år.
på hennes 97 års dag dog även hennes son :(
stackars gamla gammelfarmor!
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0