gooo

oj vilken dag.
kom till skolan, kom på att jag börja om två timmar.
hade lisas lektion sen gympa.
hade hlr så jag har räddat dockor.
sen hade jag konitionstest, har börjat med en uppgift på gympan & jag har valt kondtion som jag ska förbättra på 5 veckor.
drog hem åt middag, ringde elin & fråga om hon vill ta med hennes hundar & gå liesrundan.
en runda i byn som är typ 3-4 km, för er som inte bor här ;)
sen gick vi ner till agility banan, men love var så jobbig & bara gnällde så vi gick rätt fort.
sen smsade sandra när jag kom hem & fråga om jag ville med till krokom.
så kom jag hem för typ en timme sen & ska strax sova för imorn är det nationella prov i engelska B.
notera B! haha.
fattar inte ens varför jag valde engelska b.
kan ju inte ja & nej på engelska typ.
haha! :)
nu ska jag äta kvälls fika, ut med love lite snabbt sen soova! :)
åker bussen sju imorn.
ni kan notera SJU oxå.
för er som inte för på landet & måste kliva upp tre på natten typ, tänker jag mest på! ;)
bjuder på en bild på
min jobbiga
älskling.
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0