men åh

ser nu att alla mina inlägg jag har skrivit inte ens kommit upp på bloggen? :s
fattar ingenting. jävla skit blogg.se!
alltid strul med det.
kan berätta att igår var det körfältsgrillen.
& det är sjukt vad jag längtar till studenten nu asså!
drack inte alls mycket igår, skönt.
kul att läsa alla fb statusar om dom som är bakis men ändå är på skolan ;)
jag & angelica sov hos julia som bor precis bredvid.
skönt att ha nära.
cyklade till skolan imorse & hade nationella i matte.
jag åkte hem sen typ.
eller gick vid typ tolv.
sen dess har jag blivit bjuder på kycklingsallad med emma & maths
& gosa med världens sötaste alicia :)
ska lägga mig & sova nu innan mamma kommer hem så jag inte blir störd.
haha.
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0