läs om ni orkar!

idag slutade jag runt ett från pratiken.
fuskade med en halvtimme ;)
men det gör inte mig så mycket.
klockan halv fem åkte vi till stan, först elgiganten & sen dollarn.
på elgiganten köpte vi två nya tv-apparater, hur fan säger man?
en till vardagsrummet & en till pappa & mammas sovrum.
en 3d tv till vardagsrummet, fet soft.
jag & älsklingen har bestämt att vi ska göra varsinn julkalender till varann så jag köpte lite småsaker till det på dollarn.
spännande & se vad jag får, om jag får någon. beror ju på vad han har för fantasi ;) haha.
men det antar jag! :)
jag vill ju inte ha dyra saker, bara han kommer på själv vad han vill ge! :)
sen har jag vart på vin-mys med sandra & simone! :)
älskar sånt!
hade dock 10 min på mig att komma ifrån sandra till mig sen släcks lyset, ganska långt & BARA uppför!
sprang typ hela vägen men precis när mamma mötte mig med love så släcktes det :p
tur jag inte gick hela vägen sjäv, hade ju dött då! :)
nu väntar jag på jocke, han fick för sig att GÅ ifrån krokom hit i mörkret :(
tycker inte om det, för jag blir så orolig :(
oooj vilken långt inlägg, haha!
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0