tredje gången gillt? SNÄLLA

love kom in för ett tag sen, rullad i något som vanligt!
idag är det TREDJE gången jag duschar han DEN HÄÄR veckan!
fattar inte vart han rullar sig eller vad han rullar sig i!
han tycker säkert om att bli duschad (NOT).
tycker så synd om han varje gång, för han skakar i hela kroppen & kollar på mig med sina jävla hundögon så jag nästan börjar grina :( haha, lillkillen.
men det går inte bort med bara vattenspruta så jag måååste ju duscha han :(
ajaa han får skylla sig själv, fast han kommer in super lycklig & har varit & hämtat hundparfym enligt han.
haha.
ajaa, idag har jag ju som sagt varit i stan med sandra :)
hittade några grejer :) längtar tills på lördag!
/e

Kommentarer
Postat av: Birgitta Eriksson

Visst är det härligt med husdjur... men det kan vara jobbigt ibland. Ha det gott

2011-11-06 @ 15:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0