bloggfrii

tog lite bloggfria dagar & det får man, även som vääärldens största bloggerska ;)
var hemma från skolan igår & idag var jag på skolan, alltså om man inte räknar med att klockan är över tolv.
ikväll var jag iaf med sandra & hennes kompis emma.
vi skulle på o'learys men det var sjuuk mycket folk så vi pallade inte kön & gick inte in.
innan det var vi på förfest på körfältet.
skulle egentligen hem till jocke men han skuuuuuulle in på o'learys!
så jag tog ett bussen hem & åkte med jonte från krokom!
skönt.
imorn har jag hemligheter för mig.
kan inte skriva dom än, men någon annan dag kanske!
vi får la se.
kanske kan ta några kort så ni nyfikna kan se!
tror det kommer bli kul iaf, hoppas! :D
nu ska jag läsa ikapp lite bloggar jag missat på ett par dar!
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0