Hänger

Hänger tydligen återigen på denna restaurang. Det var inte alls meningen, vi skulle äta någonannanstans men han som är as kär i erika följde efter oss med hans bil och körde oss till en uttagnings automat och sedan hit där vi får maten billigare och drinkarna typ gratis idag. Men det är vi fan värd efter att ha köpt drinkar för 320 svenska kronor igår! Haha. Ångesten idag när jag fattade hur mycket pengar vi gjort av med går inte att beskriva! På allvar. Har hängt vid poolen hela dagen sen sov jag i typ 3 timmar och vaknade helt rädd och fattade inte var jag va. :p funderar på att tatuera mig men vet inte riktigt om jag törs, hihi. Och sandra, jag saknar dig oxå! Men vi åker snart utomlands tillsammans :d inte bara jag utan dig, och inte du utan mig. Tillsammans ska vi. :') längtar. Ha det bra gott folk. Tänk på mig på måndag då ni sitter i skolbänkarna! Jag hänger vid stranden då. Hihi! /e

Kommentarer
Postat av: sunniva

INTE utomlands :O känner två som gjorde det i turkiet när jag va där första gången. det blev dåligt på båda!

2011-09-07 @ 08:37:50
URL: http://sunniva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0