hemma

kom hem igår.
men har inte alls orkat uppdaterat.
kände idag att jag vill verkligen hoppa av skoljäveln.
pallar inte vara där mer :(
ååh, nu suger mitt liv igen. haha.
om ett år kommer jag säkert sakna det, då jag har tagit studenten! haha.
aja.
här kommer bilder från turkiet!
resan ner.
erikan sov.
bamsen <3
mot stranden!
på stranden.
fiint.
poolhäng!
mer poolhäng.
kameeeel.
oscar.
martin.
kadir.
svenska flaggan.
driiinkar.
vi följde med martin ngnstanns.
naaaaw.
daans.
avslutar med en bild
på mig & erikan. <3
har haft en sån skön vecka.
nu väntar jag på sandra, vi vinhänga ikväll.
ska försöka tvinga henne att flytta utomlands med mig nästa sommar!
hon är säkert med på det, jag looovar.
/e

Kommentarer
Postat av: Sandra

På!

2011-09-10 @ 00:17:13
URL: http://sahaandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0