julen är snart här

har vart och sett julgrejen, den var ganska bra.
eller jag tyckte den var as bra man får sånna rysningar när dom sjönger högt!
på vissa ställen var det typ opera, inte för att jag gillar opera men med camilla är allt bra!
och man fick en liten julkänsla också.
gick dock inte med elin hon orkade inte för hon hade ridit hela dagen så jag drog med mig jocke!
han tyckte inte att det var så värst bra verkade det som! haha :p
när vi kom hem kollade vi på one tree hill och det var aas bra fick gråta en skvätt också, mesig som jag är.
nu är det ju snart jul så jag tänkte visa hur en jultomte ser ut! :D
nu ska jag krypa ner i sängen och sova med en riktig julkänsla inatt hoppas jag!
skriver imorn.
/ e

Kommentarer
Postat av: emma.

Du gillar ju visst opera, ljug inte för dina nya vänner! :) hihihi..



<3

2009-12-10 @ 09:06:18
URL: http://emmalinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0