måndag

åkte med nio busssen imorse, hade matte en stund sen var det luciatåg.
har aldrig varit så besviken över ett lucia tåg förut!
ville endast gå för att få julkänsla men hela lucian sög ju.
inte en enda vanlig jul låt bara en massa konstigt, enligt mig!
kom hem vid halv två.
har inte gjort ett piss sen dess.
spelat lite på datan & nu sitter jag & pluggar lite :)
skulle egentligen till jocken ikväll men kände att jag inte orkar, måste verkligen plugga till provet imorn!
sen är det ju ung & bortskämd oxå!
så han for till svanten istället :)
har inte mycket att säga, ville bara säga att jag är besviken på luciatåget!
/e

Kommentarer
Postat av: Charre

uppdatera!!! :)

2010-12-16 @ 21:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0