oops

är inte världens bästa bloggare asså! :D
igår var jag på skolan & hade första hjälpen.
slutar egentligen runt tolv på onsdagar men igår hade vi någon slags tema dag eller vad man ska kalla det.
slutade runt tre iaf.
sen runt åtta kände jag att jag ville på bio.
så jag tog åtta bussen till stan & såg due date med jocke, angelica & svante! :)
super bra var den!
men vi ska få tillbaka pengarna för det var massa problem under filmens gång.
sen kom vi ut & som det lät på jocke innan filmen började så hade vi skjuts till lugnvik.
men icke det, tror inte ens att han hade frågat sina föräldrar :p
ajaa sista bussen hade gått & det var svin kallt.
så vi åkte taxi.
vaknade prick nio imorse & kom på att jag var tvungen att springa till bussen, som går nio från stan.
så jag tog bara på mig ett par byxor & sprang iväg med sov tröjan alldeles nyvaken till bussen.
måste vart en vacker syn för de som satt på bussen! :)
haha, nu ska jag göra lunch, sen är jag sugen på att se någon gammal julkalender!
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0