datakunskap!

sitter på datakunskapen & har tråkigt.
har haft redovisning idag, det fick ganska bra sen gick jag till skolsyster och fick en massa numemr till sjukgymnaster för min axel.
hon tror att jag har ont i huvudet för att axlarna är spända.
jag hoppas det är så så att värken försvninner! :)
ska försöka ringa till de flesta lite snabbt så jag får det gjort.
men nu ska jag börja jobba.
ska även till jocke idag så det blir nog ingen uppdatering mer idag.
börjar halv ett imorgon & då ska vi till våran lärare på fika :D


/e

Kommentarer
Postat av: C

fyyfan för datakunskap :P

2010-02-03 @ 14:36:57
Postat av: Charre

Nu tycker jag du ska uppdatera lite mer;)

2010-02-05 @ 15:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0