it sucks to be yooou!

haha idag när jag kom hem skulle svante och jocke försöka skrämma mig.
de hade gömt skotern bredvid huset, men eftersom jag skulle hämta posten så tog jag den andra ingången och såg den!
och förstod direkt att de skulle skrämmas.
så jag gick in, dörren var lite halvt öppen som i skräckfilmer, kranarna var på & musik.
och efter en liten stund ringer telefonen och sa någonting jag inte fattade, sen ringde det igen & då sa den ' do you wanna play a game? '
då förstod jag verkligen att det var jocke.
sen kom dom fram i en rånarluva. HAHA
jag blev inte ens skrämd.
plus att de hade suttit & planerat det i typ en timme!
ajaa svante som iaf här inatt så jocke fick någon att vara uppe med hela natten typ. :p
har vart kul på aspåsskola idag :)
skriver kanske sen om någonting kul händer!
/e

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahhahhah, fyfan vad kul :)

highfive jocke

2010-02-09 @ 21:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0