trötter

köpte en klänning på Rut m.fl idag.
den skulle ha kostat 299 egentligen men eftersom det var rökskadad/vattenskadat så kostade den bara 50.
men mitt kort funkade inte så jag skulle leta efter kontanter och hittade bara 30 så jag fick den för det! :D
den är jätte söt!
hade sett fram emot skridskor på idrotten så jävla mycket!
så när jag kom dit fanns bara ett på dåliga skridskor kvar i min storlek.
så det pressades mot hälsenan så jag fick sjukt ont och har fortfarande ont av att peta där :(
åkte in till stan efter det och hängde med angelica, elin & jocke en stund sen tog jag & jocken bussen hem & har inte gjort ett piss sen dess typ!
nu vill plutten ha datan för han ska se film & jag ska försöka sova :)
godnatt!
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0