gör detta!

VAD GJORDE DU FÖR 10ÅR SEDAN?
jag var sex år och levde väll rövare. hade gått en termin på aspås skola, spännande.
var mycket med crille och goffen.
VAD GJORDE DU FÖR 1ÅR SEDAN?
för ett år sedan hade jag inte kommit över per.
jag smsade mycket med jocke & sedan blev vi ett par.
var mycket med annika också.
FEM SNACKS DU GILLAR
Popcorn! lever för det
FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN PÅ UTANTILL
kär vär det sista jag ville bli - sara löfgren
someone's watching over me - hilary duff
who says - john mayer
och fler gamla låtar. kommer inte på någon fler nu.
FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR
flytta till usa och gifta mig rikare.
FEM DÅLIGA VANOR
1. kallar mina närmsta fula ord när dom gör mig arg.
2. är alldeles för dum.
3. äter godis fast jag har "godislov"
4. hittar på ursäker för att slippa vara med någon.
5. sitter ofta hemma
FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA
köpa skor! vara med jocke, vara med kompisar, lyssna på musik & se film ( ibland!! )
FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I ELLER KÖPA
haha ingen aning, inget jag kommer  på just nu.
FAVORITLEKSAKER
datan, kommer inte på mer.
FEM JAG VILL SE GÖRA DENNA UNDERSÖKNINGEN
Angelica, julia, charlotte, sandra & erika p :)
VAD GJORDE DU FÖR 10ÅR SEDAN?
jag var sex år och levde väll rövare. hade gått en termin på aspås skola, spännande.
var mycket med crille och goffen.

VAD GJORDE DU FÖR 1ÅR SEDAN?
för ett år sedan hade jag inte kommit över per.
jag smsade mycket med jocke & sedan blev vi ett par. :D <3
var mycket med annika också.
FEM SNACKS DU GILLAR
Popcorn! lever för det kommer inte på mer
FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN PÅ UTANTILL
kär var det sista jag ville bli - sara löfgren
someone's watching over me - hilary duff
who says - john mayer
och fler gamla låtar. kommer inte på någon fler nu.
FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR
flytta till usa och gifta mig rikare, sluta jobba, skaffa en hund, flera barn & en städerska!

FEM DÅLIGA VANOR
1. kallar mina närmsta fula ord när dom gör mig arg.
2. är alldeles för dum.
3. äter godis fast jag har "godislov"
4. hittar på ursäker för att slippa vara med någon.
5. sitter ofta hemma

FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA
köpa skor! vara med jocke, vara med kompisar, lyssna på musik & se film ( ibland!! )
FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I ELLER KÖPA
haha ingen aning, inget jag kommer  på just nu.
FAVORITLEKSAKER
datan, kommer inte på mer.
FEM JAG VILL SE GÖRA DENNA UNDERSÖKNINGEN
Angelica, julia, charlotte, sandra & erika p :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0