hemmadag

stannade hemma från skolan idag.
& åkte hem igår.
idag har jag haft jätte ont i huvudet & har inte vart på topp, men det är bra nu.
har dammsugit vardagsrummet, köket & hallen.
inte för att jag ville, bara för att jag kunde!
haha.
sen jag har sett klara my sister's keeper, grät i över en timme i sträck!
allt var så sorgligt!
ajaa, har återhämtat mig från det också!  ;)
ska typ se någon film senare ikväll.
sen blir det att kliva upp vid åtta imorn för jag ska se andra avenyn klockan nio imorgonbitti! :)
så jag skriver väll något imorgon då :)
jag saknar att spendera all min lediga tid med er!
/e

Kommentarer
Postat av: charlotte

skön dag :)

2010-01-19 @ 21:24:01
Postat av: emma.

jag sa ju att man skulle gråta, visst var den fin?

2010-01-19 @ 22:04:30
URL: http://emmalinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0