kidnappad

imorse när jag skrev, vid 10 hade jag vaknat för jag trodde jocke var kidnappad!
han sov hos svante och jag låg ensam i min säng & jag var helt säker på att han var kidnappad.
jag gick ner och insåg att det var en dröm men som synd var blev jag pigg & fredrik kom så jag åt frukost.
gick sedan och la mig i mammas säng och sov till klockan två. :(
jag sov fan bort hela dagen!
blev så arg när jag insåg vad klockan var men var för trött för att ens kliva upp.
så mamma kom och sprutade vatten på mig! HAHA
ajaa nu har kidnappade jocke kommit hem! :D
har inte så mkt att skriva känner jag. så jag tror jag ska förbereda för lite läsning eller sex and the city! :D
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0