blää.

ville bara säga att jag inte orkar ändra att jag fyller år om -10 dagar ;)

men när jag ändå uppdaterar kan jag ju skriva lite ;)
igår har jag & elin film&mys kväll.
såg igenom hela sunes jul (fast elin sov!) sen imorse vaknade vi runt åtta, gick ut med Love sen började vi kolla igenom julkalendern När karusellerna sover! SÅ GAAAAAAAALET BRAA!
fast jag sov ganska mycket igenom den men ;p
haha. nu har emma & elin åkt till stockholm ett par dagar så jag kommer väl dö dessa dagar!
+ att vi ska typ på husvagnssemester på torsdag & emma följer ju inte & inte erika heller :( kul liv...
bra att jocke ska med då.
idag har jag fått hem massa erbjudande från ellos så jag ska kika in på deras hemsida nu!
/e

Kommentarer
Postat av: Anonym

men kom igen nu... lägg upp bilder på hunden;)

2010-07-27 @ 21:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0