ja det bli ju kul!

är det någon som vill beställa från ellos med mig?! :)
HÖR AV ER!
Evelina har berättat för mig att vi kommer ha psykologi tillsammans nästa år! :D ( för er som inte fattar, i tvåan! )
det blir ju super kul!
ikväll skulle jag & sandra gå på jumpan här, eller vi gick men det vara bara barn där - kändes som barnjumpa så vi drog!
vi for hem till mig & kika på tv istället.
men imorn på morgonen ska jag gå fanimig miiinst en timmes promenad!
nu ska jag leta vidare lite på ellos! :)
dom jävlarna skickar ju ut erbjudanden.. blir ju tvungen att handla då!
NI SOM TJATAR HÄR HAR NI ERA BILDERPÅ LOOOOOVE!
var baaara tvungen att ha dom stora så att ni ser att jag faktiskt lagt upp dom ;)
/e

Kommentarer
Postat av: Charre

Gud vad søt :)

2010-07-30 @ 21:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0