ingen lyckligare

ååh, jag har fått svar av hon med min älskade hund & den finns kvar & jag får hämta den när jag åker hem från stockholm! :D
måste bara få med emma på det oxå!
annars får vi lösa det på annat sätt, men det är ju ungefär 40 mil dit så det vore ju smartast att ta den då när det ändå "är på vägen"!
den har en vaccinspruta kvar men den hinner den ta innan jag köper den.
imorn ska jag sätt in en del av pengarna för hunden till ägaren. :D
JAG ÄR SÅ SJUUUUUUUUUUKT GLAD!
Den till höger! :)

Kommentarer
Postat av: angelicaa

men shit vad söt! :')

2010-06-20 @ 23:40:49
URL: http://prinsessanangelica.blogg.se/
Postat av: evelina

ååååhh. värsta gullig!!

vi ska leka snart!

2010-06-21 @ 11:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0