Kalla

igår åkte jag in till stan med mamma, jocke, mormor & morfar för att se ljusspelet & dom som var med i os :)
fick se charlotte kalla :D
höhö.
sen gick vi upp till rådhuset för att se ljusspelet med mamma, jocke, erika & några av erikas kompisar, mormor & morfar men erika var för cool för sånt så hon gick & hänge på busstorget för det tyckte hon var coolare.
sen kom angelica & kikade oxå så jag & jocke tog den sena bussen hem till lungvik för att vara snäll med angelica :)
för det är typ sånt jag är?! ;)
sitter & väntar på min älskling för jag är så sjukt sugen att se klart 90210!
han kommer väll om någon timme kanske :)
/e

Kommentarer
Postat av: Anonym

de va så snällt! tack så mycket! :') <3

2010-03-05 @ 12:05:34
URL: http://prinsessanangelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0