lång vandring.

idag fick jag & jocken för oss att gå till krokom.
så vi klädde på oss & började vandra.
skulle fylla på mobilen med två hundra men var för snål så det blev bara hundra ^^,
inte kul att leva snålt! :(
tror jag ändå ska be mamma fylla på så jag kan ge henne en hundring så jag får gratis sms!
ajaa. efter vi vart på ica gick vi hem till maria, där även mattias & hans 'nya' tjej var.
tror inte hon är så himla ny men för mig är hon det ;)
har aldrig träffat henne.
sen tog vi bussen hem & har försökt gjort pannkakor i snart en timme!
det går så jävla dåligt ! haha.
jocke står & försöker :)
är inte hungrig längre dessutom.
har ätit dom som blev dåliga så jag börjar bli mätt.
nu ska jag hjälpa till :)
/e

Kommentarer
Postat av: ~ ♥ Ereeka ♥ ~

Det är alltid trevligt med promenader :D

Men mycket trevligare utomlands ;D



<3

2010-03-10 @ 21:10:29
URL: http://ereekapalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0