ojojoj

oj så jag har gjort om nu!
höhö.
första gången jag gör en header, så ni får ha överseende att den inte är så perfekt.
& ändrat bakrundsfärgen har jag gjort.
allt alldeles själv, förutom att he in självaste headern för jag hade missat att skriva en grej :p
men jag försökte!
& jag vill tacka min käraste syster som ens orkar lyssna på alla min problem angående photoshop! :)
& ändrat julias länk som hon har tjatat om ;) haha
ska strax lägga mig så jag orkar skola imorgon.
i helgen har jag inte bestämt vad som händer, antingen vill jag till mormor & morfar & vara med dom eller åka på 30 års kalas & vara barnvakt!
vill båda..
det är ju ett par dagar kvar så jag kan vänta med att bestämma mig :)
nu ska jag gå & göra te sedan krypa ner i älskade sängen!
you don't know how much i miss you. <3

/e

Kommentarer
Postat av: charre

Vad snyggt det blev! :D

2010-03-17 @ 22:32:56
Postat av: emma.

du är duktig du!! ;) hehe.

hahhahah, jag orkar inte - gör det bara ändå ;) hahah näääerååååw :D <3<3<3

2010-03-17 @ 23:47:59
URL: http://emmalinde.blogg.se/
Postat av: evelina

jag saknar dig du vet :') leka snart?

2010-03-18 @ 13:41:06
URL: http://ev3linak.blogg.se/
Postat av: elina

ja evelina det ska vi göra!

2010-03-18 @ 16:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0