huvudvärk.

shiit vilken huvudvärk jag har!

igår fyllde ju världens bästa älskling år.
det skulle firas med att va hemma med några kompisar men vi stack ner till norlanders istället.
var med jocke, sandra, emil, simon, goffe & natta.
& dom som var där förstås!
vi drack lite & bara satt & prata mest, höll mig till mitt vin & blev inte alls full, tills jag börja dricka grogg.
kommer inte ihåg ett piss, ännu ett bevis på att vin inte är farligt men att sprit är!
& jag brukar aldrig vara bakis & oftast inte spy, men idag har var helt sjukt!
huvudvärk & spya har ungefär min dag bestått utav.
ligger som en strandad säl i sängen & gör ingenting.
jocke har dragit till stora staden & ingen är typ hemma i aspås, tråkig by.
tror jag ska ta & fixa mig inför natten & mysa framför en film.
/e

Kommentarer
Postat av: Urban

Heeej Elina!

2010-05-25 @ 10:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0