nu drog hon

emma kom ju som en liten överraskning i helgen :)
men nu har hon dragit till maths för att sedan åka vidare till stockholm imorn :(
idag har inte det hänt så mycket, har hamnat i värsta läsperioden så jag har läst ut Ego girl & nu har jag börjat med en som heter Bara en dotter.
vet inte varför jag inte är sugen på twilight :o
ska iaf skriva en bok recension av Ego girl ikväll tror jag.
eftersom jocke har svante här så antar jag att jag får ha datan! :D
haha.
är galet less på skolan & allt annat så jag skulle bara vilja krypa ner i min säng & vakna när sommarlovet börjat.
för då ska jag vara på dagis i två veckor! :D
ajaa nu orkar jag inte sitta vid datan mer, ska ner & duscha.
för inte alls så länge sen var det vi, bara vi tre.
mitt hjärta värker när jag inser att det aldrig kommer bli som förut.
imissyou
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0