hemmadag

blev hemma idag.
tredje dagen denna vecka, nu får det vara nog!
fast en av dagarna var jag iof ledig men det känns ändå i själen.
känns som om jag missar så mycket :(
mamma hade beställt hem bilder ifrån thailand som kom idag!
blev så jävla pepp på att beställa hem bilder jag med!
så mysigt med fotoalbum istället för på datan..
får fixa det ikväll kanske :)
nu ska jag & jocke vänta på att svante kommer.
i helgen blir det mys med sandra hoppas jag!
& du sandra, jag har inga pengar att svara på sms! :(
hoppas du läser det här! :)
/e

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Ja det är mycket roligare att ha bilderna i ett fotoalbum man titta i :)

2010-11-19 @ 21:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0