yay

kom hem från stockholm i torsdag.
har varit supermysigt att vara härifrån ett tag.
igår for jag till stan runt 12 & träffade angelica & gick på bio med henne, kajsa & angelicas syskonbarn! :)
sen drog jag & angelica till boda borg & mötte upp charlotte & julia !
jätte kul kväll, men slutade med att jag fick sjuuukt ont i magen & drog hem.
när jag kom hem hade jag så ont att jag knappt kunde stå.. uusch!
idag har jag dammsugit hela undervåningen (utom mammas&pappsa rum & toan.)
sen blöt torkade jag vardagsrummet & dammsög trappen oxå!
sen kom maths föräldrar & ena bror hit & ska käka middag & bara vara här! :)
kuuul.
förväntar mig ingenting av dig.
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0