yihaa

nu är klockan tjugo i tolv (thaitid) och jag ligger och väntar på att alla ska kliva upp så vi kan dra & bada på en annan strand än den som vi har allra närmast. :)
är lite trött så jag ska fan sova på stranden & ta massage så jag känner att jag lever!
har näästan läst ut hela sista twilight boken & JAG DÖÖÖR!
ajaa. det är iaf hur härligt som helst här, fast vi har haft på ac på natten så jag är typ sjuk, :/ hosta & ont i halsen.
hade tänkt att lägga upp bilder men pappas data suger! det kommer typ ta tjugo minuter innan detta inlägg publiseras ;p haha men nu ska jag väcka jocke! :)
pusshejs lovers!

/e

Kommentarer
Postat av: angelicaaa

jag saknar dig elina!! :( <3

2010-09-19 @ 13:01:41
URL: http://prinsessanangelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0