rökfriii

har inte rök sen igår imorse & detta går galant!
varje gång jag känner att jag verkligen skulle vilja röka tar jag en snus & det går över på en gång!
är så galet stolt över mig själv, mest för att jag inte blir arg utan att röka längre.
har bestämt mig & jag ska klara det så är det bara.
nu till lite mindre roliga saker.
har hittat en resa - igen.
mycket vackert, vart där förut, femstjärnigt, ligger på stranden, vattenland & massa pooler!
samma problem nu, ingen att åka med!
haha, ååh ilandsproblem gånger tuuusen!
nu erbjuder jag, vem som helst att åka med mig!!!!


/e

Kommentarer
Postat av: Charre

Vad bra att du håller på att sluta röka Elina!:) Keep it up!

2011-08-14 @ 20:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0