...

har så sjukt tråkigt!
vill till stugan egentligen men ändå inte.
vet att jag kommer bli less av att sitta där i ett par dagar & jag kan inte bara be någon hämta mig
för det ligger så långt bort.
ajaa.
sov inne i mammas säng inatt, pappa var ju i norge.
& natten innan det drömde jag att pappa kom hem mitt i natten från norge.
& inatt stod han vid sängkanten & hade kommit hem.
as läskigt :p
han skulle egentligen komma hem på torsdag/fredag men mådde inge bra så han for hem.
så jag kände mig som ett litet barn som sov bredvid mamma & pappa inatt. haha
men deras säng är så mycket skönare än min, så dom får skylla sig själv!
nu ska jag hjälpa pappa att städa här hemma.
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0