barnvaktat :)

är kvar hos maja, väntar på emma.
har varit barnvakt till alicia från klockan sex idag. :)
dom var bjuden på middag på marite av maths chef så jag ställde upp som gratis barnvakt!
snällmostern som jag är.
alicia har varit super snäll, dock skrikit sig själv till sömns typ två gånger.
men annars har det gått bra, nu sitter vi utanför majas trapphus för vi har varit ute & gott med alicia & vi ville inte släpa upp henne i lägenheten igen eftersom emma är på väg hít.
hon kommer vilken sekund som helst så nu måste jag springa upp till maja &  packa ihop mina & alicias saker så drar vi :)
bilder kommer nog imorn, eller ikväll om man har tur.
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0