lyckligare!

kalaset igår var supertrevligt!
mysigt folk & väldigt trevligt :)
idag har jag väl mått som förtjänat, som en nybliven artonåring borde göra.
har ju glömt att sagt att jag fick en canon g12! :D :D
är så jävla lycklig, har en till grej pågång oxå så jag kommer bli lyckligast i världen!
fick en massa andra fina presenter oxå, men dom orkar jag inte rabbla upp nu, kaanske kommer bilder på dem med min nya kamera! :)
på torsdag ska jag till birsta med angelica & två av hennes kompisar! :D
& på fredag fyller min vackra vän christoffer 18 år så då blir det kalas & stråket :)
sjukt fin vecka.
måste nog sova nu, ska på två banker imorn & sen ska jag åka till aggos & sova där!
långt & tråkigt inlägg.
/e

Kommentarer
Postat av: emman

långt? nej. tråkigt? ja. haha näerå, men lägg in bilder din rääääv.

2011-07-20 @ 00:41:45
URL: http://emmma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0