ååh.

hittade ju som sagt min cykel igår.
den som hade tagit den tog den från min busskur & sen dess varit borta.
varför ta en cykel som står bakom en busskur?!
fattar inte folk att det står där för att man cyklat till bussen?
ajaa, vi hämtade iaf cykeln igår men idag ringde dom & sa att vi hade stulit den?!
stulit min egna cykel, helt sjukt.
var iaf tvungen att lämna tillbaka den, haha man skäms ju.
tycker hela situationen är så pinsam från deras sida så jag dör ju nästan.
om dom, som dom säger har köpt den på polisstationen tycker inte dom att vi kan få köpa tillbaka den för den kostanaden som dom köpte den för? nope.
& visa upp ett kvitto?
dessutom stal dom cykeln & lämnade den på polisstationen själv.
förstod kanske inte att man cyklat dit den, klivit på en buss & ska hämta den när bussen kommit tillbaka?
kunde som inte typ sätta upp en lapp i busskuren dom stal den från & berätta att den var hos dom?
eller ställa tillbaka den, eller låta den stå kvar? nej, tydligen inte.
herre gud.
dessutom är den en unge ifrån byn som cyklar runt på den, vilket gör allt ännu mer tragiskt.
att låta sin enga unge cykla runt på en cykel som dom VET är min?!
förstår inte hur dom tänker, pinsamt som fan är det för dom iaf.
men det kanske dom inte förstår.
hade de haft lite vett i skallen hade de såklart gett tillbaka den till ägaren.
tydligen inte det heller då.
snart ska jag gå ut med sandra!
är så galet arg & less.
/e

Kommentarer
Postat av: Charlotte

fyfan vad illa från deras sida.

2011-06-14 @ 22:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0