farbror febern

idag har jag vart på skolan heela dagen.
har vart sjukt varmt så jag har hållt på att dött.
kände på matte lektionen att jag blev dålig, fick sjuk huvudvärk.
gick till skolsyster & hade feber & fick en alvedon :)
kände att jag ändå var tvungen att gå på naturkunskapen & så grym som jag är så gjorde jag det, haha ;)
åkte med pappa hem klockan 3 & jag körde fem kilometer på en riktig väg, med bilar på! haha
inte någon jävla skogsväg heller, nej nej.
sov en timme på dagen & senare på kvällen har huvudvärken släppt.
jag SKA på skolan imorn, för vi ska se teater efter skolan med klassen & den verkar så söt.
nu ska jag sova så jag orkar med att åka sju bussen :)
godnatt alla fanz!
/e

Kommentarer
Postat av: EREEKA *

Huvva, krya på dig!

Duktig du som körde på en riktig väg ;D

2011-05-10 @ 06:40:14
URL: http://ereekapalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0