gamla minnen

ååh, sitter & kollar igenom min älskade billdagbok som jag aldrig tänker ta bort.
kollar från när jag gick i åttan / nian.
så himla mycket roligt alltså!
jag & eve var fan dom roligaste personerna på hela jorden då asså! :D
så sjukt mycket vackra minnen med dig lilla flicka.
så mycket som jag saknar dig har jag aldrig saknat någon & kommer nog heller aldrig göra.
du skulle ha valt barn & fritid min vän.
har även skrivit en massa låt texter på min bdb, sånna låtar jag helt glömt men som jag älskade då.
så jag sitter & lyssnar igenom några & kan faktiskt dela med mig.
fast söka får ni göra själv!
tänk alla gånger.
vi vet hur det känns.
tillbara till igår.


bjuder på super vackra bilder på mig & eve!

/e


Kommentarer
Postat av: evelina

åh, det är så fint, nu jävla måste vi leka snart!

det är dags att skapa lite nu minnen!

<3

2011-05-15 @ 18:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0