grymmare tjej

är fan helt grym!
tog mig upp till sju bussen, hann till & med gå ut med love, göra hans frukost & äta min egna frukost!
stack till skolan & började halv nio, hade ju som sagt nationella prov!
skrev fan två & en halv sida :D
skrev allt på en timme sen var det slut på dagen.
min nästa buss gick inte förrän kvart i ett.
åt lunch, stack ner till stan & dödade tid tillsammans med julia, timna, charre & malin.
köpte faktiskt en tröja för 50.
as skön med vet inte om jag gillar den riktigt :(
tog kvart i ett bussen hem & nu har jag vart hemma en stund.
tänkte ta en cykel tur med love men det blåser, så vi går nog :)
nu ska jag göra mig klar :)
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0