skärpning

är hemma idag- igen.
har sjukaste nackspärren i världen.
imorse kunde jag inte ens vrida huvudet åt NÅGOT håll.
nu kan jag kolla åt vänster & bara lite åt höger.
har pluggat till ett gammalt prov till bertil.
som klassen gjorde innan jul & jag hade heelt glömt bort.
snälla julia lånade iaf ut sitt häfte & instuderingsfrågorna till det provet :)
snäll tjej!
har några prov kvar att göra innan sommaren & jag förstår inte hur jag ska hinna.
två i nk, ett i matte, ett i bertils, plus nationella prov & ett annat i engelska.
sen är det ju alla jävla inlämnings uppgifter & redovisningar oxå.
hatar skolan.
är så där skolles igen så jag skulle kunna hoppa av.
blir nog bättre när jag gjort klart allt!
ett år kvar till studenten nu, bara att bita ihop! :)
/e

Kommentarer
Postat av: Ereeka

Jag har inte ens en månad till studenten ;D

2011-05-04 @ 16:35:19
URL: http://ereekapalmqvist.blogg.se/
Postat av: Charre

Det här fixar du! :)

2011-05-04 @ 17:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0