beslutsångest

funderar på riktigt att hoppa av barn & fritid.
tänker inte skriva ut varför men jag trivs inte längre.
vet att det bara är några månader kvar tills jag tar studenten men jag känner ingen motivation alls.
kanske borde ta ett år ledigt?
fast samtidigt känns det som att jag borde kunna klara mig igenom dom här månaderna..
men samtidigt inte, att komma till skolan varje dag & bara vilja därifrån.
skolan har aldrig varit min grej & jag har funderat på att hoppa av barn & fritid sen ettan, så det här är ingenting jag kom på imorse.
ska prata med min handledare på tisdag tror jag & se vad hon tycker jag ska göra.
hon kanske kan övertala mig att stanna?
/e

Kommentarer
Postat av: Julia

DU SKA INTE SLUTA! Du har velat det sen 1:an men du har klarat dig hela vägen till 3:an! Så några månader till kommer du klara lätt ;) Det är ju bara skolan, det är snart över :)

2011-09-14 @ 22:34:30
Postat av: Sandra

Att ta studenten ska vara det roligaste du gjort och du ska ta vara på tiden fram tills dess, du ska inte bara gå och vänta på att få det överstökat. Man ska njuta av tiden med klassen och inte längta efter att bli arbetslös.

2011-09-15 @ 00:20:30
URL: http://sahaandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0